Wednesday, April 18, 2007

Pomoć pri učenju?


Nakon poduže stanke, što radi Sekine prezaposlenosti i moje "prezaposlenosti", eto napokon nečeg čije posljedice trenutno osjećam! Dakle, budući da trenutno Obitelj Bibi širi svoje horizonte po pitanju koktela, Sekin odlazak na dva dana u strane nam zemlje napokon je rezultirao nabavkom Cointreau-a. Sretnije osobe od mene, u nedjelju navečer, nije bilo. Večeras se, dakle, napokon ukazala prilika da isprobam nešto novo, po receptu Nigelle.

Originalni naziv ovog koktela je White Lady, a sastojci za dvije osobe su:

75 ml soka od limuna ili limeta (otprilike 2 komada)
75 ml džina
75 ml Cointreau-a ( prije nego što se pomisli da sam snob, nisam! mislim da bi se tu mogao koristiti bilokoji liker od naranče)
75 ml šećernog sirupa (recept slijedi)
led


Šećerni sirup:

2 šalice šećera
2 šalice vode

Zagrijati šećer i vodu u loncu na srednje jakoj vatri i čekati da se šećer potpuno rastopi. Pričekati da zakipi i ostaviti da kipi 4-5 minuta. Ohladiti i staviti u hladnjak.

Iscijediti sok iz limuna/limete u shaker (ja nemam ovaj sofisticirani shaker, pa sam koristila improvizirani koji nije ništa manje dobar).

Dodati Cointreau, džin, sirup i led. Dobro promiješati i ........................................................

........................... piti!!!

Živjeli!

No comments: