Sunday, April 1, 2007

Penne s improviziranim umakom od cherry rajčica i fetom

Zapravo me malo sram što ovako jednostavan recept stavljam na blog, ali kao što rekoh Seki neki dan, mi nismo snobovi i ponekad ovako jednostavan recept može biti sasvim dovoljan. Budući da su danas Mama i Seka pozvane na ručak, a ja radi "neodgodivih planova" (čitaj: panika radi učenja) nisam mogla ići s njima, ostala sam sama smišljajući čime ću nahraniti već tada gladan želudac. Budući da mi kuhanje "slanih" stvari ne leži tako kao spravljanje slatkih, odlučila sam se za nešto lako, lagano i brzo!

(za 1 osobu)

Sastojci:

100 g tjestenine (ja sam uzela penne)
2 žlice maslinovog ulja
1/2 manjeg luka
1 češanj češnjaka
15 cherry rajčica
1 žličica mljevenog chillija
sol
1 žlica feta sira

Za početak treba zagrijati srednji lonac pun vode, staviti u njega malo ulja (1 žlicu) i soli, čekati da zakipi i zatim ubaciti tjesteninu unutra i kuhati 10-ak minuta ( ali to prepuštam ljudima na volju jer svatko voli drukčiju tjesteninu.....moje penne bile su al dente). Nasjeckati luk na što sitnije, zagrijati maslinovo ulje u tavi/loncu (na laganoj vatri!) i ubaciti luk. Kuhati dok se luk ne "povene", 10-ak minuta na srednje jakoj vatri.
Za to vrijeme, oprati rajčice i ugrubo ih narezati.


Nasjeckati češnjak na sitno, dodati na luk, kuhati 1 minutu i ubaciti rajčice i ostaviti da se kuha na laganoj vatri. Svako toliko promiješati. Nakon 10-ak minuta, dodati soli (po volji) i chilli, dobro promiješati. Umak bi sada trebao biti kremast tako da se komadići rajčice više ne mogu raspoznati.....recimo ovako:

Ugasiti vatru, staviti tjesteninu na tanjur, preliti umakom, i za kraj posipati komadićima feta sira.


No comments: