Saturday, June 16, 2007

Muffini od limuna s malinama



Na ovaj sam recept naišla na jednom od mnogobrojnih food-blogova u bespućima interneta. Ako mislite da znate kuhati, savjetujem da ne blogate previše jer postoji mogućnost da vas vrste i šarenilo jela koja se tamo mogu naći, bace u laganu depru. Ali, ako imate volje i želje vidjeti što se kuha u svijetu, a ponajviše po sjeverno američkom kontinentu (mislim, vjerojatno se i drugdje kuha super maštovito i šareno, ali mi je malo teško razumjeti latvijski, finski ili grčki), evo linka za slijedeći recept A new muffin in town.

A ja ću biti slobodna pa napisati isto to na hrvatskom:

1 1/8 šalice šećera

4 č.ž. naribane limunove korice, otprilike od 2 limuna

2 šalice brašna

2 ½ praška za pecivo

¾ č.ž. soli

½ šalice maslaca, sobne temperature

1 veće jaje

1 šalica mlaćenice („stepka“)

2 č.ž. extrakta od vanilije ili vanili-šećera

1 košarica malina

Naribana limunova korica se dobro izmiješa s 1/8 šalice šećera i ostavi po strani. U posudi pomiješati brašno, prašak za pecivo i sol. Maslac se mixa s ostatkom šećera dok ne postane glatko, doda se jaje i izmixa pa mlaćenica i na kraju vanilija i limun sa šećerom. U to se ubaci brašno s umiješanim sastojcima i dobro se sve poveže.

Lim za muffine se malo naulji i u svaku se rupicu stavi smjese toliko da popuni oko ¾ te iste rupe (primijetite da sam ja stavila previše).

Na vrh se stavi 3-4 maline i kad ste sve popunili staviti u pećnicu zagrijanu na 190º C i peći oko 20 min. Najbolji test je i dalje zlaćana boja i nož koji se vrati čist nakon što ga umetnete u jedan od muffina.


Rečeno mi je da su muffini fini, jako, jako, jako fini. Moram priznati da se slažem!

No comments: