Saturday, March 31, 2007

Torta od sira s medom i pistacijama


E sad, za ovaj recept su vam potrebne NESLANE pistacije koje je kod nas poprilično teško nabaviti (ja sam svoje dobila s istoka, lucky me!), tako da unaprijed isprike onima koji do njih neće moći doći . Za nas ostale (hihi), evo recepta iz kuharice koju sam dobila na poklon negdje još davne 2000., a čija je autorica Delia Smith. Usudila bih se reći da je ona engleska verzija Marthe Stewart.

Za "tijesto":

200 g keksa sa zobenim pahuljicama, ja sam uzela Digestives-e jer ih volim
50 g očišćenih neslanih pistacija (mislim da bi se umjesto pistacija mogli koristiti i orasi, lješnjaci, kikiriki i sl.)
75 g maslaca

Za nadjev:

700 g svježeg sira
6 žlica šećera ( ja sam stavila 4 i čini mi se premalo)
3 cijela jaja
2 žličice arome vanilije

1 čašica čvrstog jogurta
3 žlice meda
3 žlice očišćenih i ugrubo nasjeckanih pistacija

Zagrijte pećnicu na 150 stupnjeva.

Za početak treba otopiti maslac i uzeti kekse, umrviti ih, bilo batom za meso, bilo rukama, bilo u multipraktiku......
Zatim ugrubo nasjeckati pistacije i dodati umrvljenim keksima. U sve to dodati otopljeni maslac, dobro promiješati (da keksi lijepo upiju maslac) i utisnuti na dno kalupa za torte.



Kalup staviti u pećnicu i peći 20 minuta. "Tijesto" bi tada trebalo biti zlatnosmeđe.

Dok je "tijesto" u pećnici, treba pomno pratiti upute iz kuharice i................


............izmiksati sve sastojke za nadjev.
Nakon 20 minuta izvaditi kalup iz pećnice i staviti nadjev preko toga...............


....................malo izravnati................
................i staviti u pećnicu na 30 minuta. Ugasiti pećnicu i ostaviti da se torta unutra ohladi.....


.........i staviti u hladnjak preko noći.

Sve to prekriti jogurtom, preko jogurta preliti med i posipati pistacijama da izgleda nekako ovako:



Mmmmmmmmmm..........torta nije preslatka, ali je fina osvježavajuća!


I za kraj, predivni avokado kupljen jučer, i to opet na akciji, ha-ha! :-)


No comments: