Tuesday, March 27, 2007

Kruška i Avokado, rukom pod ruku

Ovu salatu sam danas napravila u sklopu Maminog "trebalo bi potrošit onaj avokado inače ću ga bacit" jer nisam htjela da se dotični baci nakon što sam ga oh tako sretna kupila na akciji. Budući da mi se standardni guacamole nije radio jer ima dosta češnjaka, sjetila sam se recepta otprije godinu dana s Das Perfekte Dinner.
Opet sam ga malo izmijenila prema sastojcima koji su meni draži:

1 avokado
1 kruška
3 žlice limunovog soka
2 žlice suncokretovih sjemenki (moglo bi i bučinih)
malo papra

Za početak treba prepoloviti avokado, oguliti mu koru i narezati ga popreko. Isto to napraviti s kruškom.




Avokado i krušku treba poslagati na tanjur. U maloj tavi lagano treba prepržiti suncokretove sjemenke da dobiju zlatnosmeđu boju (nemojte ih ostaviti bez nadzora jer bi mogle izgorijeti).




Avokado i krušku treba preliti s limunovim sokom i dodati malo papra preko svega.

Na kraju posipajte suncokretove sjemenke preko salate i uživajte u slatkoći kruške, kiselosti limuna i masnoći avokada.

Ili tako nekako.

No comments: