Friday, May 18, 2007

Mlačinke



Povodom rođendana meni vrlo posebne i drage osobe, istovremeno i glavne autorice te urednice ovog bloga, odlučila sam joj napraviti blog-tortu od mlačinki. Iste se razlikuju od običnih, naših svakodnevnih palačinki u nešto sitno sastojaka, a ponajviše zbog mlaćenice koja se koristi umjesto mlijeka i vode. Priprema brza i jednostavna, a rezultat je ipak malo drugačiji od uobičajenog.

Dakle:

1 šalica brašna T-850

1 j.ž. smeđeg šećera

½ č.ž. soli

½ č.ž. sode bikarbone

1 jaje

1 šalica mlaćenice + više po potrebi

2 j.ž. otopljenog maslaca

Pomiješaju se svi suhi i mokri sastojci odvojeno.

Dobije se gusta smjesa, puno gušća od uobičajenog. Vjerojatno je dobro malo ostaviti smjesu da odstoji kako bi soda i mlaćenica činile to što već čine pri čemu rahle smjesu.


Palačinke se peku na dobro zagrijanom ulju, a mogu se raditi tanje i veće ili deblje i manje promjerom.


Ukoliko nalazite da je smjesa pregusta, može se razrijediti dodavanjem mlaćenice.

Razlika u okusu je suptilna, a opet osjetna. Svi nadjevi su i više nego dobrodošli, ja sam za ovu posebnu priliku prelila tortu od mlačinki čokoladom (a čime drugime?!!). I da ne zaboravim najvažnije,


SRETAN TI ROĐENDAN!!!!!

1 comment:

bibi said...

weeeeeeeee, moja prva i jedina torta za ovaj rockas! hvala ti, seko!!! :x