Monday, January 21, 2008

Knedličke s feta sirom

Jedan od super brzih recepata koji samo zahtijeva da imate fetu u hladnjaku. Ili svježi sir. Ili grabancijaš, recimo. Super je za napraviti ako dođete gladni doma, a nemate ništa skuhano. Uz malo maslaca sa začinskim biljem i prženih mrvica, mmmmmm. Ja sam ga jela kao glavno jelo uz malo salate, ali definitivno može glumiti i dodatak uz nekakav sosić.

Recept za otprilike 15 knedlica ( za 2 osobe, recimo):

115 g bijelog brašna
1 žličica praška za pecivo
25 g mekog maslaca
30 g feta sira (ili neke alternative)
2 žlice svježih začina ( ja sam koristila dosadni peršin jer mi se začinski vrt odavno posušio, ali bilokoji drugi začin po volji će poslužiti, može čak i neka kombinacija začina)
60 ml hladne vode
sol i papar po želji ( ja papar nisam koristila, a sa soli sam bila dosta pažljiva budući da je feta sama po sebi dosta slana)


Za početak treba staviti puno vode u lonac. Dodati malo soli i ulja i pustiti da zakipi. U međuvremenu u brašno treba dodati prašak za pecivo, utrljati maslac, pa zatim dodati izmrvljeni sir i začinsko bilje.

Posoliti i popapriti po želji. Dodati vodu i umijesiti tijesto. Ne bi smjelo biti ljepljivo. Raditi kuglice nešto manje od oraha, recimo.

Staviti ih u kipuću vodu i kuhati jedno 20-25 minuta. Ocijediti, po želji ih umotati u malo začinjenog maslaca i prekriti prženim mrvicama.

No comments: